פרק 2 – שלב הפיק: זהירות מאופוריה

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
לרשומים בלבד
התחל
הקורס הזה סגור כרגע

בחלק זה נבין את חשיבות הפעילות הגופנית, היזומה והלא יזומה,
נבין את היתרונות הבריאותיים שלה,
וגם נבין כיצד היא עשויה לעזור לנו להשיג תוצאות איכותיות יותר ובקצב מהיר יותר.

חלק 1 – פעילות גופנית יזומה (אימונים)
מה ההבדל בין פעילות גופנית יזומה, כמו אימונים, לבין פעילות גופנית לא יזומה, כמו עבודה בגינה?
מה יותר חשוב לבריאות שלנו?
מה יותר חשוב לירידה איכותית במשקל?
אלו אימונים חשובים לשיפור מסת השריר, מסת העצם, פעילות המוח, פעילות הלב ועוד?
אלו אימונים יעזרו לנו לשיפור בדיקות הדם שלנו, כמו רמות הכולסטרול, רמת השומנים ורמת הסוכר בדם?

חלק 2 – פעילות גופנית לא יזומה (NEAT)
מה זה NEAT?
האם יש יתרונות בריאותיים לפעילות הגופנית הלא יזומה? למשל, כיצד היא משפיעה על רמות הסוכר והאינסולין בדם?
האם הפעילות הגופנית הלא היזומה משתנה כתלות בכמות האוכל והאימונים?

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד